close

 

ЗАРЕЄСТРОВАНО:

Реєстраційною службою Тернопільського міського управління Тернопільської області

 

Наказ від  _______________ № ________

Свідоцтво № _______________

Начальник реєстраційної служби Тернопільського міського управління юстиції Тернопільської області

 

___________________                 В.Є.Дідич

              (підпис)                                         (П.І.Б.)

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Установчими зборами засновників

Громадської організації

«Інтелектуальний штаб

громадянського суспільства»  

протокол від 22 квітня  2014 року, №1

 

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

Громадської організації

 

«Інтелектуальний штаб громадянського суспільства»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тернопіль – 2014 рік

 

 

1. Загальні положення.

 

Громадська організація «Інтелектуальний штаб громадянського суспільства» (надалі -Організація) є добровільним громадським об'єднанням яка створена для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, економічних, соціальних, культурних, економічних та інших інтересів.

Організація утворена рішенням установчих зборів засновників Громадської організації«Інтелектуальний штаб громадянського суспільства» від 22 квітня 2014 року.

Організація у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про громадські об’єднання», іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом.

Повне найменування українською мовою:

Громадська організація «Інтелектуальний штаб громадянського суспільства;

скорочене найменування українською мовою: ГО «ІШГС».

 

2. Правовий статус Організації.

 

Організація за організаційно-правовою формою утворена як громадська організація зі статусом юридичної особи, котра є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.

З моменту державної реєстрації у встановленому законодавством порядку громадська організація набуває статусу юридичної особи і може мати самостійний баланс, рахунки в установах банків, в тому числі й іноземній валюті.

Організація користується рівними правами і несе обов'язки, пов'язані з її діяльністю, має печатку з власним найменуванням, бланки, штампи та інші реквізити.

Організація зі статусом юридичної особи має право набувати майнові та особисті немайнові права, а також є стороною в судах загальної юрисдикції та юрисдикційних органах інших держав.

Організація здійснює свою діяльність на принципах добровільності, самоврядності, вільного вибору території діяльності, рівності перед законом, відсутності майнового інтересу членів (учасників), прозорості, відкритості та публічності.

Громадська організація «Інтелектуальний штаб громадянського суспільства» діє на території всієї України.

 

3. Мета (цілі) та напрями діяльності Організації.

 

Мета діяльності – посилення інтелектуальної і передусім раціогуманістичної складової повсякденної життєдіяльності українського соціуму, що передбачає як вітакультурне утвердження громадянського суспільства, котре опонує до політикуму і чинної державної влади, так і повноцінне інституційне відновлення діяльності таких інтелектуальних сфер духовного виробництва, як наука, філософія, культура, освіта та мистецтво.

Ціль (основне завдання) діяльності полягає в науково-філософській розробці і вчинковому утвердженні в масовій свідомості громадян України нової національної ідеології ідеології українотворення, яка базується на принципах інтелектуальності, патріотизму, персоналізму, креативності, толерантності, відповідальності та зосереджується на акту­алізації позитивних ментальних і психокуль­турних ресурсів українськості й дає змогу глибоко рефлексувати близькі та віддалені перспективи розвитку поліетнічного суспільства і держави та водночас сприяє ді­яльному узмістовленню й вчинковому утверд­женню у соціумі соціальної толерант­ності, істотно розширюючи поле конструктив­ного діяння індивідуальних, групових і масових носіїв національної свідомості і самосвідомості.

Похідні завдання:

1) брати участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності громадського об'єднання та важливих питань державного і суспільного життя;

2) брати участь у процесі формування і реалізації державної політики, вирішення питань місцевого значення, зокрема, шляхом проведення консультацій та утворення консультативних, дорадчих й інших допоміжних органів при органах державної влади, органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування, в роботі яких беруть участь представники громадських об'єднань;

3) звертатися у порядку, визначеному законом, до органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, а також організовувати та проводити мирні зібрання для захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів громадян України;

4) сприяти згуртуванню і нарощенню інтелектуального потенціалу наукової еліти України, розвитку її наукових шкіл та зростанню суспільного престижу їх фундаторів, лідерів і наступників;

5) сприяти відновленню сфери соціогуманітарної науки як повноцінного соціального інституту, котрий забезпечує надважливий сегмент духовного виробництва суспільства;

6) протидіяти усіма законними способами надмірному бюрократичному впливу державного апарату від офіційної науки на творчу діяльність учених і наукових груп та колективів (наукових шкіл);

7) делегувати від імені громадянського суспільства його кращих представників до органів верховної та регіональної державної влади;

8) регулярно здійснювати соціально і культурно значущі учинки громадянськості, що сприяють конструктивному суспільствотворенню на теренах України як повноцінного члена європейської спільноти.

Основні напрями діяльності:

аналітико-ситуаційна робота: задіяння представників інтелектуальної еліти нації до вивчення стану, тенденцій, ризиків і перспектив розвитку сучасного українського соціуму, до фахового проведення моніторингу змін у співвідношенні громадянського суспільства, політикуму і державної влади;

ідеологічно-мотиваційна робота: розробка і впровадження у суспільне повсякдення ідеології українотворення, суть якої полягає у переорієнтації життєдіяльності громадян із переважання індивідуальних матеріальних інтересів на пріоритет націєтворчих, ментально і духовно зорієнтованих завдань, а відтак усебічне сприяння утверд­женню в масовій свідомості ідеї українотво­рення, котра б знаходила конкретний формо­вияв у діяльному і вчинковому повсякденні народів, які проживають на українській землі;

громадянсько-вчинкова робота: започаткування і практичне впровадження нових та інноваційно зорієнтованих соціальних проектів, спрямованих на сталий поступальний розвиток національних науки, культури, освіти і соцогуманітарної сфери суспільства у цілому, а також інтелектуальне, організаційне і засобове забезпечення новаторських гуманітарних програм, які нарощують українотворчий потенціал громадянського суспільства та його інститутів (об’єднань, родини, наукових і культурницьких шкіл тощо);

критично-рефлексивна робота: осмислення й переосмислення як здобутків, так і прорахунків, як благодатних перспектив, так і ризиків у розвитку, національного політикуму і державної влади й загалом у побудові України як суспільства демократичного, правового, соціального суспільства – гідного членства у Європейському Союзі.

Для досягнення статутної мети та виконання статутних завдань Організація в установленому законодавством порядку має право:

вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету (цілі);

звертатися у порядку, визначеному законом, до органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами;

одержувати у порядку, визначеному законом, публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації;

брати участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності громадського об'єднання та важливих питань державного і суспільного життя;

бути учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові і немайнові права відповідно до законодавства;

засновувати з метою досягнення своєї статутної мети (цілей) засоби масової інформації;

брати участь у здійсненні державної регуляторної політики відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";

брати участь у порядку, визначеному законодавством, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, що утворюються органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування для проведення консультацій з громадськими об'єднаннями та підготовки рекомендацій з питань, що стосуються сфери їхньої діяльності;

проводити мирні масові заходи (збори, мітинги, демонстрації тощо);

організовувати та проводити змагання, турніри, лекторії, круглі столи, семінари, конференції, виставки, консультації із залученням представників громадськості, органів державної влади та місцевого самоврядування, експертів з різних галузей суспільного життя, в т.ч. міжнародних;

здійснювати просвітницьку та навчально-методичну діяльність;

мати власну символіку (емблему, інший розпізнавальний знак, прапор), яка підлягає державній реєстрації у порядку, визначеному законодавством України, популяризувати свою назву та символіку;

здійснювати інші права, не заборонені законом.

 

4. Порядок набуття і припинення членства (участі) у Організації, права та обов'язки її членів (учасників).

 

Членами громадської організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які досягли 18-річного віку та активно сприяють виконанню статутних завдань Організації. Членство в Організації є фіксованим і підтверджується записом у реєстрі членів Організації.

Підставою для прийому в члени Організації є заява та сплата вступних внесків.

Правління організації приймає рішення про прийняття особи в члени Організації та вносить відповідний запис у Реєстр членів Організації не пізніше ніж через два місяці після одержання письмової заяви, в якій особа підтверджує зобов'язання виконувати Статут, а також згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до статутних завдань і чинного законодавства.

Правління Організації має право відмовити у прийнятті особи в члени Організації.

Правління Організації має право делегувати право прийняття в члени Організації відокремленим підрозділам Організації або іншим статутним органам.

Члени Організації мають право:

1) брати участь у статутній діяльності та заходах Організації;

2) брати участь у Загальних зборах, обирати і бути обраними до керівних органів Організації;

3) вносити пропозиції, заяви та скарги на розгляд керівних органів;

4) отримувати інформацію та пояснення стосовно діяльності Організації, за умови захисту конфіденційної інформації та персональних даних;

5) мати доступ до фінансових та інших звітів Організації;

6) добровільно припиняти членство в Організації.

Члени Організації зобов'язані:

1) виконувати вимоги Статуту і рішення керівних органів, пов’язані з виконанням статутних завдань Організації;

2) сприяти виконанню статутних завдань Організації;

3) пропагувати ідеї, мету, статутні завдання і діяльність Організації;

4) виконувати вимоги керівних органів Організації, відокремленого підрозділу, у якому член Організації перебуває на обліку, щодо порядку та умов використання персональних даних та іншої інформації, яка є конфіденційною;

5) сплачувати членські внески.

Правління має право приймати рішення про прийняття інших осіб, які сприяли виконанню статутних завдань Організації протягом не менш ніж 12 місяців, в почесні члени Організації на підставі рекомендації принаймні двох членів Організації. Почесні члени мають право брати участь у Загальних зборах з правом дорадчого голосу.

Правління має право встановлювати відзнаки, інші засоби громадського заохочення для членів Організації та інших осіб, які сприяли виконанню статутних завдань Організації.

Припинення членства в Організації відбувається на підставі:

1) письмової заяви члена, поданого до Правління Організації або іншого статутного органу Організації, яким було прийнято рішення про прийом особи у члени Організації;

2) рішення Правління або уповноваженого ним органу.

Членство в Організації припиняється у разі смерті особи.

Припинення членства не є підставою для припинення або невиконання будь-яких зобов’язань відповідно до цивільно-правових чи трудових договорів.

Припинення членства має наслідком припинення перебування особи на  посаді.

Правління або уповноважений ним орган приймає рішення про виключення члена Організації у випадку:

1) неодноразового порушення  вимог Статуту;

2) вчинення дій або бездіяльності, несумісних із метою Організації;

3) вчинення дій або бездіяльності, що завдають значну майнову або немайнову шкоду Організації;

4) неучасті в діяльності Організації протягом 12 попередніх місяців.

Скарги на рішення, дії або бездіяльність керівних органів, пов’язаних із набуттям та припиненням членства, правами та обов’язками членів, розглядаються черговими Загальними зборами. Якщо чергові Загальні збори уповноважать інший постійний або тимчасовий орган, скарги розглядаються протягом двох місяців після того, як особа дізналася або мала дізнатися про указані рішення, дії або бездіяльність.

 

5. Керівні органи Організації: перелік, повноваження, порядок їх формування та зміни складу, термін повноважень; періодичність засідань і процедура прийняття рішень керівними органами Організації, у тому числі шляхом використання засобів зв'язку.

 

Керівними органами Організації є: Загальні збори членів Організації, Правління і Голова організації, Ревізійна комісія (Ревізор).

Вищий колегіальний орган управління - Загальні збори членів Організації. Вищий колегіальний орган управління складається з безпосередньо членів, що забезпечується їх особистою участю, або з уповноважених представників членів – делегатів, які обираються локальними колегіальними органами. Норму представництва делегатів від відокремлених підрозділів вказує у своєму рішенні Правління. Така норма залежить від кількості членів, які перебувають на обліку у відокремленому підрозділі. Таким чином громадська організація забезпечує пропорційність представництва.

Загальні Збори Членів Організації вправі приймати рішення з будь-яких питань її діяльності, в тому числі скасовувати рішення інших органів Організації. 

У Загальних Зборах Членів Організації беруть участь її Члени. Кожний Член Організації має один голос. Чергові Загальні збори Членів мають право приймати рішення, якщо в голосуванні беруть участь більшість від усіх членів громадського об’єднання, які перебувають на обліку на день проведення Загальних зборів.

Чергові Загальні Збори Членів скликаються Правлінням один раз протягом календарного року. Правління повідомляє членів Організації про час і місце чергових Загальних зборів не пізніше ніж за 10 робочих днів до їх проведення.

Загальні Збори розглядають питання, винесені на їх розгляд Правлінням, Головою Організації, а також членами Організації.

Позачергові Загальні Збори скликаються при наявності обставин, що зачіпають суттєві інтереси Організації Правлінням чи Головою Організації, а також в інших випадках, передбачених даним Статутом та законодавством України.

Правління скликає позачергові Загальні збори Членів на підставі власного рішення, а також у разі отримання письмової вимоги не менше ніж 20% членів.

Правління повідомляє членів Організації про час і місце позачергових Загальних зборів Членів не пізніше ніж через 10 робочих днів після прийняття відповідного рішення або одержання письмової вимоги про їх скликання.

Члени громадського об'єднання, у випадку невиконання Правлінням відповідної письмової вимоги, повідомляють членів Організації про час і місце позачергових Загальних зборів Членів відповідно до Статуту самостійно.

До виключної компетенції Загальних Зборів Членів Організації належить вирішення наступних питань: 1) визначення основних напрямків діяльності Організації, затвердження її стратегічних планів і звітів про їх виконання; 2) внесення та затвердження змін і доповнень до статуту/ нової редакції статуту Організації; 3) затвердження зразків печаток, штампів, емблеми, логотипа та інших зразків реквізитів Організації; 4) затвердження річних бюджетів, балансів, фінансових та інших звітів керівних органів; 5) участь Оргаізації в інших юридичних особах, а також в об'єднаннях юридичних осіб; 6) створення і припинення відокремлених підрозділів Організації; 7) проведення незалежного фінансового або іншого аудиту Організації; 8) прийняття рішення про реорганізацію, а також рішення про припинення діяльності (саморозпуск) Організації; 9) призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу; 10) обрання Правління Організації та відкликання Правління, або окремих членів Правління; 11) обрання та відкликання  Голови Організації, Ревізійної комісії (Ревізора); 12) заслуховування та затвердження звітів про діяльність Правління Ревізійної комісії (Ревізора); 13) визначення порядку та способів реалізації права власності та здійснення контролю за її реалізацією.

Загальні збори Членів приймають рішення більшістю голосів членів, які беруть участь у голосу­ванні. Рішення про внесення змін до статуту/нової редакції статуту, саморозпуск чи реорганізацію приймається 3/4 голосів членів, які беруть участь у голосуванні, але не менше 75% загальної кількості членів. Також трьома четвертими голосів членів Організації приймаються рішення щодо реалізації права власності, відчуження майна організації на суму, що становить п’ятдесят і більше відсотків майна організації.

Загальні Збори Членів приймають “Рішення”. Рішення, прийняті Загальними Зборами з дотриманням вимог даного Статуту, внутрішніх документів та законодавства України, обов'язкові для всіх інших органів управління Організації та Членів Організації.

Головує на засіданнях Загальних Зборів Членів Організації особа з числа Членів, обрана Загальними зборами Головою зборів. Хід і рішення Загальних Зборів протоколюються. Протоколи засідань Загальних Зборів ведуться секретарем Загальних Зборів, підписуються Головою і секретарем Загальних Зборів.

Виконавчий орган – Правління Організації, яке є постійно діючим керівним органом Організації на період між Загальними Зборами Членів Організації і виконує функції з управління її поточною, організаційною діяльністю.

Правління підзвітне Загальним Зборам Членів Організації і організовує виконання їх рішень. Правління діє від імені Організації в межах, передбачених даним Статутом, внутрішніми документами та чинним законодавством.

Правління обирається на два роки у складі не менше трьох членів. Члени Правління можуть бути переобрані на наступний термін. Членами Правління, а також інших постійних і тимчасових органів Організації неможуть бути особи, які не є його членами. Якщо член Правління подає письмову заяву про припинення повноважень або втрачає здатність виконувати обов'язки з інших причин - у зв'язку з чим кількість членів Правління стає меншою, ніж визначено статутом, Правління більшістю голосів призначає (кооптує) нового члена на строк до чергових Загальних зборів Членів Організації. Рішення Правління, прийняті у кооптомиваному складі, мають ту ж юридичну силу, що й рішення Правління, обраних Загальними зборами Членів.

Голова Організації входить до складу Правління є одночасно головою Правління та головує на його засіданнях.

Структура Правління, його склад та адміністративні функції кожного його члена затверджуються Загальними Зборами Членів Організації. Члени Правління є підзвітними Загальним Зборам Членів Організації і несуть відповідальність перед ними за діяльність Організації та належне виконання своїх посадових обов’язків.

До повноважень Правління належить: 1) організація виконання рішень Загальних Зборів Членів Організації; 2) скликання Загальних Зборів Членів Організації та формування їх порядку денного, підготовка матеріалів з питань порядку денного, попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції Зборів та підготовка проектів рішень з цих питань до Зборів; 3) підготовка та подання рекомендацій Загальним Зборам Членів щодо визначення основних напрямків діяльності Організації; 4) затвердження поточних планів діяльності Організації та заходів, необхідних для їх виконання; 5) затвердження і змінювання оперативних і фінансових планів, складання річних бюджетів, балансів і звітів Організації; 6) тановлення порядку фінансування та інших форм реалізації статутних завдань; управління, захист і розпорядження майном Організації відповідно до цього статуту та чинного законодавства України; 7) преміювання працівників Організації; 8) вирішення інших питань, крім тих, що відносяться до виключної компетенції Загальних Зборів Членів Організації.

Усі питання, що входять у компетенцію Правління, вирішуються колегіально на засіданнях Правління. Правління проводить чергові і позачергові засідання. Чергові засідання Правління скликаються Головою Організації не рідше одного разу на три місяці, а позачергові - протягом п'ятьох робочих днів після одержання письмової заяви від третини членів Правління про необхідність скликання засідання Правління. Про час місце, та порядок денний зборів члени Правління повідомляються заздалегідь у письмовій формі.

Кожен член Правління може виступати з ініціативою про прийняття рішень із будь-яких питань, що входять до компетенції Правління.

Засідання Правління правомочне, коли у ньому бере участь більшість членів.

Рішення Правління приймаються простою більшістю голосів осіб, які беруть участь у голосуванні. У випадку розподілу голосів навпіл, голос головуючого на засіданні Правління є вирішальним. Рішення Правління оформлюються протоколом та зберігаються Секретарем.

Члени інших постійних і тимчасових органів можуть брати участь у засіданнях виконавчого органу Організації, який створив ці постійні і тимчасові органи, з правом дорадчого голосу.

Особливості процедури прийняття рішень: якщо окремі члени будь-якого керівного органу Організації письмово повідомили до початку засідання керівного органу про неможливість взяти особисту участь у засіданні, вони мають право голосувати з використанням засобів зв'язку (телефон, електронна пошта, Інтернет тощо) одночасно або до моменту закінчення засідання.

У випадку проведення письмового опитування за допомогою електронної пошти рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували у письмовій формі не менше 60% членів керівного органу. Члени керівного органу управління зобов'язані письмово підтвердити результати свого голосування або відмову від голосування не пізніше трьох робочих днів з дати надсилання питання.

Стосовно рішень про обрання або затвердження складу керівних органів або дорадчих чи консультативних органів громадської організації, а також про дострокове припинення повноважень цих органів враховуються тільки результати особистого голосування.

Керівник – Голова Організації, який здійснює поточне оперативне управління справами, майном та коштами Організації в межах, встановлених даним Статутом, Загальними Зборами Членів Організації та Правлінням і в межах своєї компетенції й повноважень забезпечує виконання їх рішень.

Голова Організації призначається загальними зборами організації строком на два роки. Він є підзвітним Загальним Зборам Членів Організації та Правлінню Організації і вправі вносити на розгляд Загальних Зборів Членів Організації та Правління Організації пропозиції з будь-якого аспекту діяльності Організації.

Орган, що обрав керівника, має право достроково припинити його повноваження на підставі: письмової заяви керівника; вступу керівника на державну або іншу публічну службу; завдання рішеннями, діями або бездіяльністю керівника значної майнової або немайнової шкоди Організації. До обрання нового керівника його повноваження здійснює один із членів Правління.

Голова Організації має такі повноваження:

- офіційно представляє Організацію без довіреності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, а також у відносинах з іншими особами в Україні та в інших державах;

- забезпечує виконання рішень і доручень керівних органів управління громадського об'єднання;

- укладає від імені Організації договори та інші правочини з урахуванням обмежень, встановлених Статутом або рішеннями Загальних зборів Членів;

- видає накази, розпорядження, інші внутрішні нормативні акти та документи Організації;

- організовує документообіг, діловодство, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації;

- виступає розпорядником коштів та майна Організації, укладає та підписує від імені Організації господарські та інші договори, контракти, видає довіреності на право вчинення дій та представництва від імені Організації;

- відкриває і закриває рахунки Організації в банках та інших фінансових установах, підписує банківські та інші фінансові документи;

- затверджує штатний розклад, укладає трудові та цивільно-правові договори, звільняє працівників згідно з законодавством, застосовує до них заходи заохочення та стягнення, затверджує посадові обов’язки працівників Організації;

- встановлює форми, системи та розміри оплати праці та преміювання працівників Організації в межах кошторису витрат на утримання адміністративного персоналу;

- організовує підготовку засідання Правління;

- звітує керівним органам управління про поточну діяльність Організації;

- вирішує інші питання діяльності Організації відповідно до мети і основних завдань її діяльності, віднесені до його компетенції внутрішніми документами Організації та даним Статутом, приймає з цих питань будь-які інші рішення або виконує будь-які інші дії крім тих, що відносяться до компетенції інших органів управління Організації, Правління та Загальних Зборів Членів Організації.

Керівник має право видавати іншим особам довіреності на вчинення юридичних дій від імені Організації.

Контролюючий орган – Ревізійна комісія (Ревізор) Організації має консультативні і контрольні повноваження з питань фінансової діяльності і цільового використання активів Організації.

Контрольний орган обирається Загальними зборами Членів на два роки. Якщо кількість членів Організації 20 і більше в такому випадку обирається Ревізіна комісія у складі не менше трьох членів, які зі свого складу обирають голову і секретаря. Члени інших керівних органів і працівники Організації не можуть бути членами Контрольного органу.

Контрольний орган скликається її головою принаймні два рази на рік, а також протягом 10 діб на письмовий запит Правління або 5% членів Організації.

Рішення Контрольного органу приймаються простою більшістю голосів його членів.

Контрольний орган має повноваження:

вносити пропозицій щодо фінансової діяльності та використання активів Організації;

складати висновки про фінансову діяльність та використання активів Організації до затвердження Загальними зборами Членів річних бюджетів, балансів, фінансових та інших звітів керівних органів;

складати висновки з інших питань за поданням керівних органів Організації;

проводити періодичні та спеціальні перевірки фінансової діяльності та використання активів Організації, залучати незалежних експертів до вказаних перевірок.

 

6. Порядок звітування керівних органів Організації перед її членами (учасниками)

 

Керівні органи (Правління, Голова, Ревізійна комісія(Ревізор) Організації) зобов'язанні щорічно звітувати перед членами Організації на Загальних зборах Членів з питань, пов'язаних з реалізацією покладених на них повноважень та здійснення статутних завдань Організації.

Щорічний звіт по виконанню статутних завдань підлягає оприлюдненню протягом 30 днів з дня озвучування.

Усі керівні органи Організації мають у 30 денний терміни надавати відповіді письмово або електронною поштою на запити членів громадської організації щодо діяльності керівних органів та реалізації статутних завдань.

Керівні органи Організації мають забезпечити для членів громадської організації вільний доступ до інформації про їх діяльність, у тому числі про прийняті рішення та про здійсненні статутні завдання.

 

7. Порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів Організації та розгляду скарг.

 

Члени Організації мають право оскаржити рішення, дію або бездіяльність іншого члена Організації, Голови, Ревізійної комісії (Ревізора), Правління або Загальних зборів Членів шляхом подання письмової скарги, а саме:

на дії, бездіяльність або рішення члена Організації - первинна скарга подається до Голови Організації, який зобов'язаний отримати письмові пояснення від особи, дії, бездіяльність або рішення якої оскаржується, та протягом 20 (двадцяти) робочих днів розглянути скаргу із письмовими поясненнями й повідомити про результати її розгляду скаржника. В разі відхилення скарги - повторна скарга подається до Правління, яке зобов'язане розглянути скаргу на найближчому засідання, із обов'язковим викликом члена Організації, який скаржиться, а також члена Організації, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Правлінням - повторна скарга подається до Загальних зборів Членів Організації, які зобов'язані розглянути скаргу на черговому/позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена Організації який скаржиться, а також члена Організації дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується;

на дії, бездіяльність або рішення Голови Організації - первинна скарга подається до Правління, яка зобов'язана розглянути скаргу на найближчому засідання, із обов'язковим викликом члена Організаії, який скаржиться, а також Голови Організації дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Правлінням - повторна скарга подається до Загальних зборів Членів, які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена,  який скаржиться, а також Голови Організації дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується;

на дії, бездіяльність або рішення члена Правління - первинна скарга подається до Голови Організації, який зобов'язаний розглянути скаргу протягом 20 робочих днів, із обов'язковим викликом члена Організації, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Головою Організації - повторна скарга подається до Загальних зборів Членів, які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується.

на дії, бездіяльність або рішення Загальних зборів Організації - до суду, відповідно до чинного законодавства на момент оскарження таких дій, бездіяльності або рішень.

Скарга, яка потребує розгляду на позачергових Загальних зборах Членів, є підставою для скликання таких Загальних зборів протягом тридцяти днів з дня надходження такої скарги.

 

8. Джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна Організації.

 

Організація може мати право власності, інші речові права на рухоме і нерухоме майно, кошти в національній та іноземних валютах, цінні папери, нематеріальні активи та інше майно, що не заборонено законом та сприяє статутній діяльності Організації.

Організація має право здійснювати щодо майна і майнових прав, які перебувають у її власності або на інших речових правах, правочини, що не суперечать законодавству та Статуту. Кошти і майно Організації використовуються для адміністративно-господарських потреб, оренди і придбання необхідного майна, реалізації статутних завдань, оплати праці та соціальних заходів для працівників Організації.

Організація не несе відповідальності за зобов'язаннями членів Організації. Члени не несуть відповідальності за зобов'язаннями Організації, якщо інше не передбачено законодавством.

Організація не має права забезпечувати позики або кредити членам керівних органів Організації. Загальні збори мають право визначити інші випадки конфлікту інтересів щодо використання активів Організації.

Джерелами формування коштів і майна Організації можуть бути:

1) вступні та членські внески членів Організації, сума яких визначається загальними зборами членів Організації;

2) кошти і майно, що надходять безоплатно, безповоротна фінансова допомога, добровільні пожертви членів Організації, інших осіб;

3) пасивні доходи;

4) дотації або субсидії з державного чи місцевих бюджетів, а також з державних цільових фондів;

5) благодійна допомога, гуманітарна та технічна допомога;

6) доходи від основної діяльності Організації відповідно до Статуту та законодавства.

Організація, створені нею підприємства, організації та установи ведуть оперативний і бухгалтерський облік, а також подають статистичну, фінансову та іншу звітність в порядку та обсягах, встановлених законодавством.

Організація не рідше одного разу на рік оприлюднює звіти та іншу інформацію про джерела залучення коштів і майна для

Adress

м. Тернопіль

Phones
+380974427595